Om du inte är 100% nöjd med ditt köp kan du returnera din vara och få dina pengar tillbaka. Detta kan du göra när du vill till följd av vår livstidsgaranti.
Returnerade produkter måste vara i samma skick som du fick dem samt i sin originalförpackning.
*Tyvärr kan vi inte erbjuda återbetalning för något av följande
SÅ GÖR DU VID EN RETUR
Var vänlig kontakta kontakt@happypainting.se. Inkludera följande i ditt mail:
- Ditt beställningsnummer (du kan hitta det i ditt orderbekräftelse mail)
- Ditt namn (eller namnet på personen som gjorde beställningen)
- Den e-postadress du använde när beställningen gjordes
En av våra medarbetare på vår kundtjänst kommer att besvara ditt meddelande inom 24 timmar.
När du returnerar en vara står du själv för fraktkostnaden. Någon ersättning för fraktavgiften kan vi inte betala ut.
Om något är fel med din beställning och den därför behöver returneras kommer vi naturligtvis att ersätta dig för fraktkostnaden. Var vänlig att kontakta oss först för att hitta alternativa lösningar.
*Vänligen inkludera en utskrift av din beställningsbekräftelse i paketet för identifikation. Alternativt, skriv ditt ordernummer på utsidan av paketet i stor, textad stil (eller skriv ut en etikett och fäst på paketet).
OM DIN ORDER ÄNNU INTE HAR LEVERERATS...
Våra tillverkningsanläggningar och lager är belägna i Asien. Det innebär att din beställning har en leveranstid på mellan 10-21 arbetsdagar.
Vid sällsynta tillfällen kommer leveransen att överstiga 21 arbetsdagar (särskilt under helgdagar). Om leveranstiden överstiger 30 dagar, vänligen kontakta vår kundsupport kontakt@happypainting.se så hjälper vi dig gärna med att spåra din beställning.
Kontaktuppgifter:
Happy Painting Sweden (LTH International B.V.)
Van Karnebeekstraat 84
Zwolle (Netherlands)